Nog 2 dagen.. - Reisverslag uit Ulft, Nederland van Muriël Schepers - WaarBenJij.nu Nog 2 dagen.. - Reisverslag uit Ulft, Nederland van Muriël Schepers - WaarBenJij.nu

Nog 2 dagen..

Blijf op de hoogte en volg Muriël

25 Januari 2017 | Nederland, Ulft

Gezien veel mensen vroegen of ik dit keer weer een reispagina ga bij houden, heb ik mijn nieuwe reispagina aangemaakt.
Dus via deze site kunnen jullie mij volgen tijdens mijn stage in de Filipijnen.

Vrijdag is het dan zover, dan zal ik samen met Bo naar de Filipijnen vertrekken om daar maandag te beginnen met onze stage op de verloskamers.
Antwerpen is gedag gezegd, nu de laatste dingen nog pakken en regelen en morgen nog naar het ziekenhuis gezien Rudi wordt geopereerd.
Dan zal ik morgen de laatste handbaltraining nog lekker meedoen en dan is het zover!

  • 30 Januari 2017 - 13:25

    Herma Schepers:

    Zie al mooie foto voorbij komen.
    Fijn dat jullie goed zijn aan gekomen.
    Leuk dat we weer mee kunnen genieten van jullie reis.

    Groetjes van allemaal.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Ulft

Muriël

Actief sinds 08 Okt. 2013
Verslag gelezen: 419
Totaal aantal bezoekers 16967

Voorgaande reizen:

27 Januari 2017 - 20 April 2017

Filipijnen

17 Oktober 2013 - 21 Januari 2014

Stage in het St. Elisabeth general Hospital

Landen bezocht: