The day before! - Reisverslag uit Ulft, Nederland van Muriël Schepers - WaarBenJij.nu The day before! - Reisverslag uit Ulft, Nederland van Muriël Schepers - WaarBenJij.nu

The day before!

Blijf op de hoogte en volg Muriël

16 Oktober 2013 | Nederland, Ulft

Over een aantal uur is het dan zover, ons avontuur kan dan beginnen!
Aangezien ik van veel mensen heb gehoord dat ze het leuk vinden dat ze mij kunnen volgen hier alvast een kleine update nog vanuit Nederland.

M'n kamer in Nijmegen heb ik vorige week leeg gehaald, want ja die heb ik natuurlijk even niet nodig. Dus vrijdag nadat we op school iedereen gedag hadden gezegd, hebben we alle spullen richting Ulft gebracht zodat Lisa tijdelijk in mijn kamer kan.

Na het weekend van de afscheidsfeestjes is morgen de grote dag.
Iedereen nog heel erg bedankt voor de leuke cadeautjes/foto's en lieve wensen op de kaartjes! Het was een super leuk weekend!

Maar natuurlijk moet er altijd iets gebeuren wat niet in het schema past..namelijk een kapotte laptop..:( wat een geregel, maar als het goed is heb ik hem vandaag weer terug:)
En erachter komen dat je toch niet genoeg lenzen hebt, terwijl er twee weken geleden er genoeg lagen..Dus daar maar even achter aan gebeld en gelukkig kan ik straks nog een paar lenzen ophalen:)

Wat een gedoe zeg die koffers inpakken..Wat moet er allemaal mee, hoeveel kleren en past het allemaal en natuurlijk is het niet te zwaar? Veel gevraag en overleg in de groepsapp van Kameroen haha maar het is bijna gelukt! Vanmiddag nog even de laatste spulletjes er in stoppen en weer opnieuw wegen..jaa dat is altijd een spannend moment:P
We hebben al ingecheckt dus kunnen we vannacht heel iets langer slapen;)
Dus ga ik nu even de laatste dingen regelen en inpakken en vanavond nog even lekker uiteten!

Mijn volgende verslag zal vanuit Kameroen zijn!

  • 16 Oktober 2013 - 14:48

    Dianne:

    Heel veel plezier en succes. Ik ga je zeker volgen
    Groetjes Dianne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Muriël

Actief sinds 08 Okt. 2013
Verslag gelezen: 473
Totaal aantal bezoekers 16988

Voorgaande reizen:

27 Januari 2017 - 20 April 2017

Filipijnen

17 Oktober 2013 - 21 Januari 2014

Stage in het St. Elisabeth general Hospital

Landen bezocht: